(Sub) Zero

Πρέπει να το ομολογήσω…Είμαι ένα καταναλωτικό γουρούνι. Ένα θύμα της πολιτικής των πολυεθνικών και των ΜΜΕ, μια μαριονέτα-έρμαιο στα επιδέξια χέρια των ειδικών του marketing. Δεν μπορώ, τα θέλω όλα… Θέλω όλα μου τα ρούχα να είναι «μάρκα» κι ας κοστίζουν (ανεξήγητα) μια περιουσία… Χρειάζεται ριζική ανανέωση η ντουλάπα μου και έχω 200 ευρώ για ψώνια; Θα καταλήξω αγοράζοντας ένα πανάκριβο παντελόνι και σκορπώντας ό,τι περισσεύει σε βλακώδεις και ανούσιες αγορές, αφήνοντας την ντουλάπα άδεια σαν το πορτοφόλι μου…

Αμ το άλλο; Είδατε εκείνο το καινούριο laptop που προσφέρει γνωστή εταιρεία τηλεπικοινωνιών σε πακέτο με γαμάτη ADSL σύνδεση και τιγκαρισμένο με την τελευταία συλλαβή της τελευταίας λέξης της μόδας στην καταπληκτική τιμή των 1200 ευρώ; Να, δίπλα μου έχω το διαφημιστικό προσπέκτους (ωραία λέξη ε…;) που βρήκα σήμερα στην εφημερίδα μαζί με 2 περιοδικά, 1 βιβλίο (όαση…), 3 DVD, το DVD player για να τα δεις, περίπου 30 κιλά διαφημιστικού υλικού, ένα βιβλίο με συνταγές με δώρο τα υλικά για να τις μαγειρέψεις κι ένα καμιόνι με οδηγό για να τα μεταφέρεις στο σπίτι σου! Α, ήταν και η εφημερίδα, αυτή η άχρηστη 50σέλιδη έκδοση σε χαρτί ποιότητας Ω, που γράφει ένα σωρό ακαταλαβίστικες σαχλαμάρες και δυστυχώς στη φορτώνουν με όλα τα υπόλοιπα λες και τη χρειάζεσαι. Anyway, δεν έχω παράπονο, μάλλον θα ανάψω το τζάκι απόψε…

Θέλω να αγοράσω και καινούρια μηχανή. Την παλιά την έχω κιόλας 2 ολάκερα χρόνια και δεν μου έχει βγάλει προβλήματα. Αυτή που θέλω να πάρω όμως έχει 100 αλόγατα στον τροχό και λένε ότι είναι και γκομενοπαγίδα. Υποθέτω ότι θα διαθέτει κάποιου είδους εκτοξευόμενο δόκανο για να γραπώνεις από μακριά ελαφρόμυαλα κοριτσάκια! Γούστο θα έχει… Και χρειάζομαι μόλις 8.000 ευρώ για να την αποκτήσω, που συνεπάγεται μια τριετή σύμβαση με μια φιλανθρωπική οργάνωση (βλ. τράπεζα) που θα μου παρέχει το απαραίτητο μετρητό, με μοναδική απαίτηση να της δίνω ένα συμβολικό ποσό το μήνα. Μου είπαν, αγαπητοί αναγνώστες, ότι το ποσό αυτό θα συμβολίζει την αμέριστη συμπαράστασή μου στην προσπάθεια που κάνουν αυτές οι οργανώσεις ώστε να εξασφαλίζεται κάθε μεσοαστός (ενίοτε και μικροαστός) με το αναγκαίο μπικικίνι για την απόκτηση αγαθών πρωτευούσης σημασίας! Τι τιμή! Με όλη τη σημασία της λέξης… Έμαθα επίσης ότι περιστασιακά θα μου στέλνουν και κάποια γράμματα (και είμαι fan της αλληλογραφίας…) του τύπου :

» Αγαπητέ κύριε,

Με χαρά ανείπωτη σας αποστέλλουμε την παρούσα επιστολή, αφενός μεν για να σας ευχαριστήσουμε που είστε τόσο μεγάλο κορόιδο και στραγγίζετε τις τσέπες σας στα αδηφάγα ταμεία μας, αφετέρου δε για να σας ενημερώσουμε για τη νέα πιστωτική κάρτα που εκδώσαμε στο όνομά σας, χωρίς φυσικά να σας ρωτήσουμε, καθώς ως γνωστόν, σας έχουμε γραμμένο στα δασύτριχα και κοτσονάτα γεννητικά μας όργανα. Με τη χρήση αυτής της νέας κάρτας, την οποία σας φορτώνουμε στο σβέρκο για ένα έτος θέλετε δε θέλετε, σας δίνεται η ευκαιρία να καταναλώνετε σα ζώο, εκμεταλλευόμενος σειρά από σούπερ προσφορές που υπόσχονται (οι προσφορές) να κάνουν τη ζωή σας πατίνι! Το πιστωτικό όριο αυτής φτάνει τα 15.000 ευρώ, παρόλο που το εισόδημά σας δεν ξεπερνά τα 600 ευρώ το μήνα, πράγμα που σημαίνει ότι ελπίζουμε να σας πιάσει κρίση τρέλας και να τα ξοδέψετε μονομιάς, ώστε εμείς να σας κυνηγάμε δικαστικώς στον αιώνα τον άπαντα.

Με προφανείς διαθέσεις αφαίμαξης,

Η Τράπεζα σας! »

Οποία συγκίνησις…! Ολόκληρος οργανισμός που επιτελεί τέτοιο δύσκολο και απαιτητικό κοινωνικό έργο θα βρίσκει χρόνο να ασχολείται με την οποιαδήποτε ποταπή κοροϊδάρα που ξεκωλιάζεται για να βγάλει τον επιούσιο; Κι ύστερα σου λένε ότι η σημερινή κοινωνία απομακρύνει τους ανθρώπους και ευνοεί τον καταναλωτισμό. Ε όχι λοιπόν, αυτά είναι τρίχες κατσαρές απ’τα δασύτριχα και κοτσονάτα γεννητικά τους όργανα…

Και παρεμπιπτόντως, δοκιμάσατε την νέα Coca-Cola Zero…;

5 thoughts on “(Sub) Zero

Add yours

  1. Ομολόγησε,

    1)τι αμαρτία έκανες και σε έχει πιάσει τέτοιο ντελίριο ξαφνικά…

    2)ποιο είναι το laptop, ποια η εταιρία και στα πόσα τρέχει…

    Καλημέρα 😀

  2. @adomiel: Συγγνώμη που πετάγομαι σαν δρούτσα αλλά πρέπει να μάθεις πως ο void είναι ένας άνθρωπος που αν δεν χρωστάει νιώθει νεκρός. Τα χρέη είναι η ζωή του. Τον γεμίζουν αδρεναλίνη και του δίνουν κίνητρα για να συνεχίζει να προσπαθεί! Ομολογώ πως με ξένισε λίγο αυτό το ποστ του αλλά είμαι σίγουρος πως είναι παροδικό! Σύντομα θα βάλει δόσεις για τη μηχανή, το laptop, τα μαχαίρια shogun και το ΑΒ-flex που είδε στο telemarketing και του άρεσαν! Μόνο έτσι θα ξαναγίνει ο παλιός καλός ψυχάκιας!

  3. @Adomiel : Δεν εχω κανει καμια αμαρτια (εγω κι ο παπας) απλα μου τη δινουν οι τραπεζες.Και παλιοτερα εχω τραβηξει και λουκι με πιστωτικη σαν αυτο που περιγραφω…Για το laptop δε σου λεω γιατι ειναι σε περιορισμενα κομματια!Ισως αν το παρω και περισσεψει τιποτα 😉

    @2σχ2 : Εχεις δικιο δρουτσα, αλλα να ξερεις το εξης: Δεν θα σε παιρνω βολτα με τη μηχανη, αλλιμονο σου αν αγγιξεις το laptop μου και υποσχομαι να σου καρφωσω τα μαχαιρια Shogun στα @@ σου καθως θα κοιτας με φθονερο βλεμμα τους γραμμωμενους κοιλιακους μου

    Καλη Ανασταση σε ολους!

  4. Εχεις ακουστα το πρωτοτυπο Ειμαι-Κανω-Εχω? Πολλοι απο μας πιστευουμε πως αν εχουμε κατι, τοτε επιτελους θα μπορεσουμε να κανουμε κατι, που θα μας επιτρεψει να ειμαστε κατι (ευτυχισμενοι, ηρεμοι, ικανοποιημενοι). Το να εχεις ομως, δεν παραγει το να εισαι…
    Κι οσον αφορα τη μηχανη-γκομενοπαγιδα, ειπαμε……δωρακι απο μενα…….!!!!

  5. Κι οσον αφορα τη μηχανη-γκομενοπαγιδα,ειπαμε …… δωρακι απο μενα…….!!!!>>>>>>>>
    Tη θελω, τη θελω, τη θελω…. Την εχω αναγκη πολυυυυυ!!!

Σχολιάστε

Create a website or blog at WordPress.com

ΠΑΝΩ ↑

