SAW III

Γενικά δεν αηδιάζω εύκολα με ταινίες, αλλά όταν χτύπησε το κουδούνι ο ντελιβεράς ήξερα τι έπρεπε να κάνω. Θα πάταγα το pause μέχρι να απολαύσω τα σουβλάκια μου και ύστερα θα παρακολουθούσα τη συνέχεια της χειρουργικής επέμβασης που λάμβανε χώρα στην οθόνη μου… Τη στιγμή εκείνη, η ηθοποιός (…) χρησιμοποιώντας ένα ηλεκτρικό τρυπάνι (power drill το ονόμαζε) άνοιγε 4 τρύπες στο κρανίο του πρωταγωνιστή. Σκοπός της, όχι να τον σκοτώσει, αλλά χρησιμοποιώντας ένα δισκοπρίονο (ηλεκτρικόν κι αυτό…), να κόψει το τετράγωνο κομματάκι κρανίου που είχε σημαδέψει με το τρυπάνι! Απώτερος σκοπός να του ελλατώσει την πίεση που ένιωθε στο κεφάλι λόγω τεράστιου όγκου! Τώρα εσείς ή το έχετε δει και απλά σας θυμίζω τη σκηνή ή δεν το έχετε δει και δεν έχετε καταλάβει χριστό απ’όσα έγραψα. Ένα είναι όμως σίγουρο: Έχετε καταλάβει όλοι ότι δεν πρέπει να τρώτε βλέποντας αυτήν την ταινία!

Τελικά για να μην τα πολυλογώ, ορίστε μια λίστα των θαυμαστών πραγμάτων που μπορείτε να δείτε στο 2o sequel του «Πριονιού»…

  • την χειρουργική επέμβαση που περιέγραψα παραπάνω…
  • άνθρωπο δεμένο στον πάτο δεξαμενής να πνίγεται από ζωμό και υπολείμματα πετσοκομμένων χοίρων σε προχωρημένη σήψη…
  • κεφάλι γυναίκας που μόλις έχει τιναχτεί στον αέρα από ταυτόχρονη εκπυρσοκρότηση 6-8 φυσιγγιών καραμπίνας (ή μάλλον ό,τι περίσεψε…)
  • άνθρωπο σε στάση βιτρούβιου ανδρός γαντζωμένο σε μηχάνημα που του περιστρέφει ένα-ένα τα άκρα μέχρι που του τα σπάει όλα (περιλαμβανομένης και της κεφαλής αυτού…)
  • θέλετε κι άλλα σιχαμένοι…; Δείτε την ταινία!

Απολαυστική, με τόνους αίματος και σειρα νέων τρόπων να σκοτώνεις! Και το μόνο που με φόβισε είναι ότι βλέπω τέτοιες μαλακίες πλέον και δε φοβάμαι…

7 thoughts on “SAW III

Add yours

  1. Εγώ έκανα τη μαλακία με το σχόλιο από πάνω.

    Λοιπόν, εμένα αυτό που με φόβιζε είναι ότι θα μπορούσα να είχα φάει τα σουβλάκια μου και χωρίς να πατούσαμε το pause. Δε γίνονται μόνο οι ταινίες πιο σιχαμένες, γινόμαστε κι εμείς πιο ανεκτικοί στο αποτρόπαιο!

  2. I Saw it III times me too, πριν από δύο βδομάδες και μπορώ να πω ότι έχω συμπληρώσει επιτυχώς τη λίστα με ταινίες σκουπίδια που έχω δει. Όμως πραγματικά τα είχα δει όλα μόνο με την πρώτη (Saw). Μετά το τέλος της «ταινίας» είχα έναν απίστευτο εκνευρισμό, σου λέω τα νεύρα μου βαράγαν tilt. Αυτή ήταν η δεύτερη φορά που μια ταινία είχε τέτοιο αντίκτυπο στην ευαίσθητη ψυχολογία μου. Η πρώτη φορά ήταν όταν είδα μια άλλη απίστευτη πατάτα, το «Σπιρτόκουτο».
    Τα 2 sequel του saw μπορώ να πω ότι τα παρακολούθησα με μια σχετική απάθεια γιατί μετα την πρώτη ταινία περίμενα το χειρότερο και ο σεναριογράφος δεν με απογοήτευσε. Πάντως ο τύπος πρέπει να είναι πολύ ψυχώ και απορώ τι άλλο θα βρει για το IV…

  3. μου τα εχει γραψει ενας φιλος μου (και τα 3)αλλα ακομη να τα δω..λες να κανω pass void?
    (by the way, σπανια βλεπω θριλερ και οταν το κανω παρακολουθω με τα ματια μου σκεπασμενα..ισα ισα να βλεπω τι γινεται..im chicken shit i know!!!) :))))

  4. Πάντως έχω την εντύπωση ότι το πρώτο ήταν το καλύτερο…Κλειστοβοβικό και πρωτότυπο 😉
    I do love thrillers,I DO!

  5. Συμφωνω οτι το πρωτο ηταν καλυτερο καθοτι πρωτοτυπο. Αλλα εχει καταντησει αηδια να παρακολουθουμε αταραχοι τετοιου ειδους βιαιοτητες. Κι εγω γουσταρω κατα βαθος, αλλα αυτο δηλωνει εξοικειωση και αυτο δεν νομιζω οτι ειναι καλο…

    @ Tzotza: Ανετα κανεις pass και δεν εχεις χασει και τιποτα…

Σχολιάστε

Create a website or blog at WordPress.com

ΠΑΝΩ ↑

