Σουρρεαλισμός (ή αλλιώς, προσοχή στις καταχρήσεις…)

Μετά από μία αρκετά έντονη και ξέφρενη νύχτα με παρέα κολλητών ξημερώθηκα περίπου μία ώρα δρόμο μακριά από το σπίτι μου. Επειδή δεν ήμουν σε θέση να οδηγήσω (για την ακρίβεια δεν ξέρω αν ήμουν σε θέση να συνεννοηθώ και με ταξιτζή…), δέχθηκα χωρίς δεύτερη συζήτηση να μείνω στο σπίτι του Μ. που το σπίτι του ήταν δίπλα. Σε παρόμοια κατάσταση και ο φίλος Π., οπότε οι τρεις μαντραχαλάδες-ζόμπι ξεκίνησαν για τα φέρετρά τους…

Βρέθηκα λοιπόν ξαπλωμένος σε ημι-κωματώδη κατάσταση, εγώ με τον Π. στο δωμάτιο του Μ. κι ο Μ. με την αδερφή του σε άλλο δωμάτιο.
Σημαντική λεπτομέρεια: Δεν είχα την πολυτέλεια να βγάλω τους φακούς επαφής μου, πράγμα που σημαίνει (κι όσοι φοράτε, ξέρετε καλά τι εννοώ…) ότι όταν ξυπνούσα θα έκανα αρκετή ώρα να δω καλά μέχρι να ξεθολώσουν.

Κάποια στιγμή, την ώρα που ήμουν σε βαθύ, σχεδόν κωματώδη ύπνο, άνοιξε η πόρτα του δωματίου. Ανασηκώνομαι με δυσκολία και βλέπω τον Μ., αλλά σε ηλικία 70-και-βάλε ετών, να μου χαμογελάει! Μέσα στη ζαλούρα μου και τη θολούρα των φακών, μου περνάνε χίλιες-δυο σκέψεις…
Ότι ο φίλος μου γέρασε απότομα μέσα στη νύχτα!
Ότι κοιμάμαι 40 χρόνια συνεχόμενα!
Ότι κι εγώ έχω γεράσει και τα’φαγα τα ψωμιά μου!
Κοίταξα εναγωνίως τον Π. με πρώτη σκέψη να τσεκάρω αν έχουν ασπρίσει κι εκείνου τα μαλλιά! Ο Π., κλινικά νεκρός, αλλά στο άνθος της νιότης του όπως πάντα.
Κάτι δεν πάει καλά με τον Μ. σκέφτηκα και αποκοιμήθηκα παραδομένος στην κούραση και το γλυκό κάλεσμα του μαξιλαριού!
Όνειρο θα’ναι…

Ξυπνήσαμε καλό απόγευμα και πίναμε καφέ στην κουζίνα, οι τρεις φίλοι και η αδερφή του Μ. Αποφάσισα να τους διηγηθώ το όνειρό μου…

– Σε είδα να μπαίνεις κι ήσουν σαν γέρος 70 χρονών…!

Ο Μ. κι αδερφή του κυριολεκτικά χέστηκαν στα γέλια, ενώ εγώ κι ο Π. κοιταζόμασταν απορημένοι… Μα τι σκατά, τόσο αστείο τους φαίνεται…;

– Στο από κάτω διαμέρισμα μένει ο παππούς μου και προφανώς ανέβηκε να δει αν είμαι καλά…

13 thoughts on “Σουρρεαλισμός (ή αλλιώς, προσοχή στις καταχρήσεις…)

Add yours

  1. να κουβαλάς πάντα μαζί σου το κιτ αποθήκευσης φακών! πάντα, όμως!

  2. Xaxa! Πολύ καλό!!!

    Εγώ πλεόν βαριέμαι να τους βάζω τους φακούς και όταν τους βάλω εννοείται πως δε θυμάμαι ποτέ να πάρω και τη θηκούλα τους… Και είναι πολύ φρίκη η κατάσταση αν κοιμηθείς με φακούς!

  3. Τώρα τι να σου πω? Τα κλασικα – βαρετά: «Αφού σε πίνει γιατί το πίνεις»??? Μπααα..
    Μάλλον το’ χετε στην οικογένεια δεν εξηγείται διαφορετικά 😉

  4. Τρελή φρίκη πράγματι. Αλλά με Μ. και Π. αυτά τα πράγματα πρέπει να τα περιμένεις! Και που να φανταστείς ότι ο παππούς του Μ. θα είναι η κόπια του στο γηραιότερο;

  5. Σπυρος: Οποτε το κουβαλαω μενει αχρειαστο κι οποτε το αφηνω παθαινω νιλα… Γκαντεμιες…

    Gogo: Προφανως ή δεν εχεις πολυ μυωπια ή δεν οδηγας και δεν σε νοιαζει… Ή μηπως οδηγας και παλι δεν σε νοιαζει…?

    domitsa: Το χουμε στην οικογενεια μαλλον… Κατι θα ξερεις εσυ 😉

    true-belief: Χαχαχα! Κοντευω να χεστω απ’τα γελια καθε φορα που σε θυμαμαι να κανεις το «καταδρομι»… ΧΑΧΑΧΑΧΑ!

    Aniaris: Αν υπονοεις κατι πεστο! Τερμα πια με τα συκοφαντικα σχολια σου! Οριστε μας!!! Με λενε Void και ειμαι καλα!

    Aggelos Sryrou: Φορας τους φακους σου…?

    2Σx2: Μ. + Π. = Μεγαλες Προσδοκιες !!!

  6. Αφού θυμάσαι να το περιγράψεις, και μάλιστα με τόσες λεπτομέρειες, δε θα ήσουν τόσο κομμάτια…! :-Ρ

    Πάντως πολύ χαλαρό τον «είδα» τον παππού – Μ. Χαμογελούσε με τα χάλια σας; ή παραείναι άνετος ή έχει συνηθίσει άγρια νιάτα σε «κωματώδη» κατάσταση…! 😉

    Τις καλημέρες μου…

  7. M + Π = Μαλάκα Πεθαίνουμε, θα έλεγα εγώ! Το Κομάντο έκανε ο true-belief, όχι το καταδρόμι. Το λέω γιατί ο στόκος δε θα καταλάβει τι εννοείς!!

    true-belief, συγγνώμη, I love you!

  8. Adomiel:
    Ημουν πολυ κομματια… Ασε με να πλεξω τον μυθο μου!

    Ο παππους μαλλον εχει συνηθισει… Αν και τα χαλια μας πρεπει να ηταν για γελια, οπως και η ηλιθια, απορημενη μου εκφραση…!

    Καλως επεστρεψες!

    2Σx2:
    Ναι ρε φιλε, το «κομαντο»! Για τα αρχικα δοκιμασε και το:

    Π. + Μ. = Προσεχε Μαλακα !!!

  9. axaxaxaxaxaxax!!! καλοοο!!!

    οκ..εσυ φορας φακους και δεν πειραζει που εκανες τετοιο λαθος..

    εγω που δεν φοραω και μια φορα μετα απο μεγαλο party νομιζα πως ειδα τον jim morrison απο πανω μου τι να πω?????(ητανε μια αφησα που ειχε η φιλη μου by the way αλλα what an illusion!!!!!) :)))

  10. Tzotza: Χεχε! Αν ηταν να το παθω κι εγω με τον Jim Morrison χαλαλι και δεν ετρεχε και τιποτα! ;)))

Σχολιάστε

Create a website or blog at WordPress.com

ΠΑΝΩ ↑

