Αλλόκοτα Φαινόμενα σε Περίοδο Εξεταστικής!

1) Μαθαίνεις για συναρπαστικά νέα πράγματα!

  • «γεννήτριες συναρτήσεις»
  • «αναδρομικές σχέσεις»
  • «οικονομοτεχνικές μελέτες»
  • «μονοπάτια Euler»
  • «στοχαστικές ανελίξεις»

Και άλλα τέτοια χαριτωμένα…

2) Μαθαίνεις να μισείς τους φίλους σου (και τους γνωστούς σου και τον κόσμο όλο…) Άλλοι πάνε για μπάνια, μερικοί την κάνουν για Αίγινα το σαββατοκύριακο, πολλοί σε παίρνουν τηλέφωνο και σου περιγράφουν τι δύσκολο είναι να βρουν καλό εστιατόριο στη Νάξο και πόσο έχουν ταλαιπωρηθεί για να βρουν ερημική παραλία! Επιπλέον, αποφασίζεις να πας για ένα ποτάκι στου Ψυρρή (βραδυ Σαββάτου, να ξεσκάσεις λίγο βρε αδερφέ…), αλλά να γυρίσεις σπίτι κατά τη μία και όχι αξημέρωτα. Και λες και είναι όλοι συνεννοημένοι να κάνουν ντου και να βγουν χαρούμενοι την ώρα που εσύ σκέφτεσαι τι γεύση να έχει το τσάι που θα πιεις πριν πέσεις για ύπνο…

3) Μαθαίνεις να εκτιμάς τις καιρικές συνθήκες! Ευτυχώς λένε, που ζούμε στην Ελλάδα και το κλίμα ειναι μεσογειακό. Τουτέστιν ήπιοι χειμώνες και θερμά καλοκαίρια. Καλά ως εδώ. Μπαίνει ο Ιούνης και ξεκινάνε κάτι βροχές τρικούβερτες. (Όλως τυχαίως είχα πλύνει και τη μηχανή την προηγούμενη μέρα. Τείνω να πιστεύω πως ανακάλυψα κάτι αντίστοιχο με το χορό της βροχής, αφού όταν πλένω τη μηχανή μου είναι εγγυημένο και πιστοποιημένο πολλάκις, πως θα ρίξει μια βροχή σε διάστημα τριών ημερών το πολύ!!! Αλλά αυτό είναι άλλο θέμα, ίσως το αναλύσω άλλη φορά…) Βροχές τρικούβερτες λοιπόν πριν δύο βδομάδες, αλλά ΟΧΙ…! Να μη διατηρηθεί αυτό το δροσερό και ελαφρά φθινοπωρινό κλιματάκι κανα-δυο-τρεις βδομαδούλες ακόμα! Τσίμπα φιλόδοξε φοιτητή ένα γενναίο καύσωνα κι αν δε σου φτάνει αυτό μάθε ότι χάλασε κι ο κλιματισμός στη σχολή σου! Θα μου πεις αγαπητέ τσουρουφλισμένε Αθηναίε «γιατί ρε μεγάλε δεν πλένεις τη μηχανή σου μπας και δούμε άσπρη μέρα?» Και θα σου απαντήσω, πολυμήχανε McGyver: «Το κόλπο πιάνει μόνο αν ΔΕΝ θες βροχή. Αν αρχίσω να την πλένω με την ελπίδα να βρέξει, μας βλέπω να μην έχουμε νερό να πιούμε!» Κάπως έτσι, εγώ μένω με μια μηχανή μες στη μπίχλα και όλοι μαζί ιδρωκοπάμε σαν τράγοι… (όμορφες εικόνες!)

4) Η μαμά σου, σου συμπεριφέρεται όπως όταν ήσουν τριών ετών!
«Να σου φτιάξω ένα σαντουιτσάκι;»
«Μήπως θες να σου κόψω κάνα φρούτο;»
«Πρέπει να βάλεις έναν ανεμιστήρα στο δωμάτιό σου για να ξεκουράζεσαι καλά τα βράδια!»
Η πλάκα είναι πως αν ζητήσεις φρούτο, θα λάβεις φρουτοσαλάτα σπέσιαλ με ανανάδες και μάνγκο, σερβιρισμένο σε κρυστάλλινη σουπιέρα! Και το κορυφαίο; Εχθές μου έφερε φρέσκια πορτοκαλάδα στυμμένη από τα χεράκια της σε ποτήρι μπύρας από αυτά με το χερούλι! Με πονάει ή παίζει με τον πόνο μου; Ακόμα να ξεδιαλύνω την αλληγορία…
Κατά τα άλλα, τον υπόλοιπο χρόνο σε έχει χεσμένο και αχαΐρευτο σε ανεβάζει, κρεμανταλά σε κατεβάζει… Άγνωσται αι βουλαί των γονέων!

5) Παρατηρείς φοβιστικές αλλαγές στους ομοιοπαθούντες φίλους σου (και κατά συνέπεια στην ομορφομουσούδα σου!). Όσοι μένουν μόνοι τους, ξαφνικά αποκτούν ένα ασυνήθιστα και λαμπερά πεντακάθαρο σπίτι. Σημάδι ότι βαριούνται απελπιστικά να διαβάσουν και το νέο τους σύνθημα-παντιέρα είναι: «Δεν γίνεται να τα αφήσω άπλυτα, θα μαζευτούν κατσαρίδες…» Απορείς λίγο, γιατί έχεις μάθει ότι άλλες εποχές ο φίλος σου κάνει καλή παρέα με τις κατσαρίδες, τόσο που αναρωτιόσουν αν αποτελεί ο ίδιος κάποια νέα συνομοταξία…

Αυτοί που σπουδάζουν μακριά εξαφανίζονται και αν τύχει και μιλήσεις μαζί τους στο τηλέφωνο θα είναι για μία ώρα και βάλε… Θέμα συζήτησης θα είναι οι στοχαστικές ανελίξεις (βλ. και παραπάνω…) που όταν στοχάζεσαι, ανελίσσονται στα μύχια της τρυφερής ψυχής σου και στον αντίποδα-αντίλογο συναντάς προβλήματα αντοχής υλικών, γιατί τι θα κάνεις αν δεν αντέξει στον καύσωνα το κεραμίδι που έχεις πάνω από το κεφάλι σου και σηκωθεί να φύγει για δροσερότερες στέγες…; Συζητήσεις όπως «τι θα κάνουμε με αυτόν τον κουτσό το Βύντρα» ή «τι ωραία βυζιά που έχει η Σόκορο» έχουν, ως διά μαγείας, γίνει ανιαρές και ανούσιες… Ο θεός να βάλει το χέρι του…!

6) Ψάχνεις να βρεις ένα σωρό αρλούμπες να γράψεις στο κωλο-blog σου προσπαθώντας να πείσεις τον εαυτό σου ότι αυτό που άρχισες είναι ημιτελές και πρέπει να ομορφύνει κι άλλο! Μοναδικός στόχος (υποσυνείδητος και ύπουλος) είναι να καθυστερείς να διαβάσεις, αλλά δεν πειράζει γιατί έχεις άλλοθι… «Εεε, αφού το ξεκίνησα, πρέπει να το τελειώσω…» και λοιπές κοτσάνες.

25 thoughts on “Αλλόκοτα Φαινόμενα σε Περίοδο Εξεταστικής!

Add yours

  1. Όταν είχαμε εξεταστική στο Α.Π.Θ.,

    περίοδος από 90 έως 95,

    δε βλέπαμε κανένα παράλογο γύρω μας,

    εξηγούσαμε τα πάντα φιλοσοφώντας,

    και το μόνο μονοπάτι που ακολουθούσαμε

    ήταν αυτό των πουλίων (τάβλι) μετά φραπέ-δος.

    Δεν ξέρω, πρέπει ο φραπέ και το τάβλι να οξύνουν το πνεύμα διότι και πτυχίο πήραμε, και στην ώρα μας, και με καλό βαθμό.

    Ίσως βέβαια, τα διακριτά μαθηματικά να χρίζουν σοβαρής μελέτης. Όχι όμως μεγαλύτερης των ανθρώπων και της ζωής. :/

  2. Σπάω το κεφάλι μου να καταλάβω ποιος είναι αυτός που περιμένει την εξεταστική για να ασχοληθεί με το σπίτι του! :))))))

    Βάζω βιμπράτο Βοσκοπουλέικο και σου τραγουδώ με τη μελωδική μου φωνή:

    Κουουουραγιο φίιιλε,
    στο ύυυψος σου κι αυτό το βράδυ μείνε κτλ κτλ.

  3. Καλή επιτυχία και καλές τεκίλες όταν ξεμπερδέψεις (αν δε σου έχει φάει όλα τα λεφτά ο Θεραπευτής σου μέχρι τότε).

    Στοχάσου και θα ανελιχθείς νέε μου (λέμε τώρα, για το ηθικό και καλά)

  4. ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ, ΔΗΜΙΟΎΡΓΗΣΕΣ ΛΕΜΕ!!

    Δες τώρα πόσο καλή είμαι, σου γράφω για να έχεις δικαιολογία να μην διαβάζεις.

    Αυτήν την Σουρτουκο, Σουρούπο, Σοροκάτι δεν την ξέρω. Έχω μείνει πίσω, αλλά κυρίως με ανησυχεί ότι δεν την έχουν αναφέρει τα αδέρφια μου. Δεν πρέπει να είναι καλά, πρέπει να τους δω επειγόντως, να δω τι συμβαίνει!

    Η εξεταστική είναι η καλύτερη περίοδος για να μάθεις πολλά πράγματα! Από την βαρεμάρα και την αντίδραση στο επιβαλλόμενο μάθημα διαβάζεις άλλα και κάνεις τόσα άλλα που στο τέλος βγαίνεις σοφός!

    Επίσης, ο Euler ήταν μεγάλος Θεός!!! Respect μυαλό και άτομο, αύριο ελπίζω να του αποδώσεις τα εύσημα. Τα διακριτά μαθηματικά, παρόλο που ο καλύτερός μου φίλος μπλέκεται με μαθηματικά και μου έχει μάθει πολλά (ή προσπαθεί), δεν τα έχω ξανακούσει. Είναι σαν να λέμε ότι τα διακρίνεις από μακριά να σου έρχονται απειλητικά, ξέρεις ότι δεν λύνονται με τίποτα; Μπα ε;

    Κουράγιο ρε φίλε, σύντομα θα τελειώσουμε και μετά θα κάνουμε ψυχολογικό πόλεμο σε αυτούς που τώρα μας κοροϊδεύουν. Γιατί ο φοιτητής την εκδίκηση την παίρνει όταν οι άλλοι επιστρέφουν από άδεια και παθαίνουν σύνδρομο διακοπών. Τότε εμείς θα πετάμε φονικά posts για Ψυρρή και συναυλίες και σινεμά και θα τους οδηγήσουμε στην παράνοια!!

    ΜΟΥΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ (είπαμε, αγαπημένο)

    Υ.Γ.1: Θυμήθηκα κι άλλο αγαπημένο. Όταν έτρωγαν που έκαναν «τσομπ τσομπ»!! Χαχαχα

    Υ.Γ.2: Καλή επιτυχία αύριο!!

  5. πανω που μεσα απο προσφατη συζητηση με ενα φιλο ειχα πεισθει για τη μοναδικοτητα του ατομου,ερχεσαι εσυ και μου ανατρεπεις τη θεωρια.μα να ζουμε ολοι τα ιδια πραγματα? φιλοι, μαμαδες,χεσε μεσα σχεση βροχης-πλυσιμο αυτοκινητου(στη δικια μου περιπτωση), ολα καρμπον? η μονη διακριτη διαφορα ειναι οτι εσυ εχεις επαφη με το μαθημα που δινεις, απο την αλλη εγω δινω ενα πραγμα αυριο που δεν καταλαβαινω my Jesus!καλη επιτυχια στο μαθημα!

  6. Σε συμπονώ μικρό μου σ’ αυτές τις δύσκολες στιγμές που περνάς. Θα προσπαθήσω να σε παρηγορήσω λοιπόν με τα εξής:
    1) Ένα ειδυλλιακό σ/κ στον εξωτικό Αργοσαρωνικό μπορεί να εξελιχθεί σε «καλύτερα να καθόμουν σπιτάκι μου» κυρίως δε αν το middle name σου είναι γκαντεμόσαυρα.
    2) Ο καύσων είναι ένα (πιο) δύσκολο καιρικό φαινόμενο όταν είσαι αλλεργικός στο a/c.
    Με αγάπη.
    ΥΓ1: Μαλάκα σου ΄φερε στ’ αλήθεια μάνγκο? Θα γίνω πράσινη από τη ζήλεια. Στειλτην πάραυτα.
    ΥΓ2: Οι φίλοι σου που προτιμούν τη φασίνα από το διάβασμα να φορέσουν το φακιόλι τους και να έρθουν επίσης. Έχω και 3 πλυντήρια για σίδερο.

  7. να στέκεσαι στο ύψος σου.
    Το περάσαμε (και) αυτό και έχουμε να θυμόμαστε ωραίες στιγμές, τελικά.
    Για να το πεις, όμως και εσύ, θα πρέπει να περάσει καιρός και να πάρεις αποστάσεις από αυτό.
    κουράγιο!

  8. Αγγελος Σπυρου: Το ταβλι πεθανε, ζητω το Pro Evolution Soccer 6 !!!

    2Σx2: Μη σκοτωνεσαι δεν τον ξερεις…
    Αχ αυτο το Βοσκοπουλεϊκο… Με την ενρινη χροια ε;

    Vouts: Αληθεια επιζησατε; Κι αν ναι, θελω να μαθω και τις ειδικες απωλειες…

    Νεφελικας: Θα προτιμησω το τζιν , αλλα οπως και να εχει θα ακολουθησω τας συμβουλας σας γιατι μου φαινεται πως πηγαζουν υστερα απο κατασταλαγμενη εμπειρια… Ευχαριστω και για την ανεγερση ηθικου!

    Industrial Daisies: Εχω χεστει να γελαω με το τσομπ-τσομπ. Καθε τρεις και λιγο το θυμαμαι και γελαω μονος μου! Αυτο που λες οτι διαβαζουμε ο,τι να ναι εκτος απο μαθηματα…Ενα σου λεω μονο: Σε διαστημα 15 ημερων εχω διαβασει 2 λογοτεχνικα και τωρα ειμαι στο τριτο….ενω επρεπε να μην τα αγγιζω καθολου! Η εκδικηση ειναι ενα πιατο που τρωγεται αναλογα με τα γουστα κι εμεις θα το φαμε με απολαυση!!!

    mtdoggie: Τελικα μαλλον δεν το περασα το μαθημα γιατι ο καθηγητης αποφασισε να βαλει τα δυσκολοτερα θεματα των τελευταιων 4 ετων (αντικειμενικη αποψη, δηλαδη δικη μου…) Συνεπως οι ομοιοτητες μεταξυ ανθρωπων πληθαινουν…!

    Domitsa: Χαχα! Γκαντεμοσαυρα!!! Και γαμω τις λεξεις! Το μανγκο ηταν υπερβολη ετσι για να κανουμε πιο ζουμερο το κειμενο…Για φαντασου ομως! Οσο για τους φιλους μου δεν θες να σου πλυνουν πιατα εκτος κι αν εισαι σιγουρη οτι εχεις αναπτυξει σκληροτραχηλα αντισωματα…!

    Σπυρος Σεραφειμ: Thanks για τη στηριξη! Ευτυχως δεν το βλεπω τοσο απελπιστικα (οπως καποιοι αλλοι γυρω μου…) και ειμαι καλα. 10 μερες εμειναν αλλωστε κι υστερα θα ξυνομαστε μεχρι το Σεπτεμβρη!

  9. Οι ειδικές απώλειες γλυκέ μου γίνονται η γοητεία μας. Μην ακούς τους κακούς που αποκαλούν τα εσωτερικά και εξωτερικά τικ , ελαττώματα:-)

  10. Lazinio: Την περιμενω πως και πως! Και ελπιζω να περασω σε πολλα «μαθηματα»…

    vouts: Χεχε! Φανταζομαι τα τικ που θα αποκτησω αμα συνεχισω να διαβαζω με αυτο το ρυθμο, απο το πουθενα!!!

    mtdoggie: Το «μικρος» ελπιζω να μην ειναι υπονοουμενο…! Ευχαριστω για τη συμπαρασταση αγαπητη πιλοτε της ασφαλτου!

    Σπυρος: Ενα μικρο διαστρεμμα ειναι, αλλα κατι εχω παθει και αντι να βριζω θεους και δαιμονες που μου τυχε αυτο μεσα στην εξεταστικη και τον καυσωνα, το εχω παρει πολυ χαλαρα! Ευχαριστω για τα περαστικα και θα επανελθω Δημητριος!

  11. δεν υπονοω τιποτα με το «μικρος», ολους τους φιλους και γνωστους οταν ειναι σε περιεργη ψυχολογικη φαση μου βγαινει και τους λεω «μικρη/ε μου».δε ξερω γιατι αλλα μαλλον τουλαχιστον στα αγορακια πρεπει να το κοψω για να μην τους δημιουργω επιπλεον ψυχολογικα,ε?? περαστικα και για το ποδι!!!τωρα να περιμενεις περισσοτερη περιποιηση απο μαμα-καντο ξενοδοχειο το σπιτι,να τα εχεις ολα στο χερι!!

  12. mtdoggie: για να μην τους δημιουργω επιπλεον ψυχολογικα Εξακολουθεις να αφηνεις υπονοουμενα και θα τσακωθουμε!!! ;))))))

    tsaperdona: Ειμαι καλο παιδι και θα παρω το πτυχιο με την αξια μου!

    (εχεις καμια πατεντα για σκονακια ευκαιρη……;;;)

  13. Μαλλον είμαι μαζόχα κύριε «θεραπευτά» γιατι μόλις διαβασα με πολυ ενδιαφέρον το ποστ. Και θυμηθηκα όταν παιδευόμουν κι εγώ με τις κωλοεξεταστικές και διαβαζα συνοδεία, κατσαριδων!!, επειδη είχα στρατοπε΄δεύσει στο σπιτι της πεθαμένης γιαγιας μου που ήταν ποοολύ δροσερότερο απ΄το δικό μου φουρνο μικροκυματων, με μουσικη υποκρουση Νταλαρα ,απ΄το στερεωφωνικό του ηλίθιου γείτονα, ποσες φορες ακουσα αυτα τα παλαμακια του κοινου και τις ιαχες δε θυμαμαι, με επιδρομες στο ψυγείο για νερο και παγωτο εναλλαξ(πιο πολύ ήταν το νερο).Και με καυσωνα βεβαίως και με αγχος γιατι διαβαζα κι ενιωθα πως δεν αφομοίωνα τίποτα, και με αλλες θλιβερες κατστασεις «γιατρε» μου. Απο τοτε μου εχει μείνει μια απυθμενη απεχθεια για πασης φύσεως εξετάσεις και καταπίεση με τέτοια απόχρωση..Να γραψω κι αλλο; Α! και αν είσαι κλινηρης όπως πληροφορήθηκα απ΄τον δισχιδη μελλοντολόγο, μαλλον πρεπει να υλοποιήσεις τη διαχρονικη φαντασίωση των ανδρων:νοσοκομες κι ετσι..Η δεν είσαι σε νοσοκομείο; Οπου κι αν είσαι, καλη αναρρωση!

  14. @void
    Τα πρώτα έτη στη σχολή…

    Τα τελευταία μαθήματα για να περάσω…

    πολύ κούραση όμως!

  15. Auburn Kate: Ε, νταξει, ολοι τα χουμε ζησει λιγο πολυ, αλλα μεσα απο τετοιες καταστασεις χτιζεις χαρακτηρα. Εκτος κι αν τις αφηνεις να σε παιρνουν απο κατω και να σε στοιχειωνουν για μια ζωη…

    Δεν ειμαι σε νοσοκομειο, σπιτι μου ειμαι. Ο δισχιδης δεν σε ενημερωσε (?) σωστα φαινεται…

    Gogo: Ευχαριστω για την τονωση ηθικου…! Εισαι φολυ καλη!

  16. Στην ιδια φαση ειμαστε void μου…Με μονη και β α σ ι κ η διαφορα οτι το δικο μου μαρτηριο τελειωνει 20 Ιουλιου!μηπως ηρθε λοιπον η ωρα να σχολιασω ολες τις αναρτησεις σου????Εχω απλετο χρονο….χιχι!

    Υ.Γ.η δικια μου η μανα παντως,αντεξε ακριβως 2 μερες.Την τριτη,μαζεψε τα πραγματακια της και γυρισε στην πατριδα!!!Δεν φταιω εγω….Ημουν απλα ο εαυτος μου!!!!!

Σχολιάστε

Create a website or blog at WordPress.com

ΠΑΝΩ ↑

